https://www.energywakeup.nl/wanneer-ik-overstap-van-mijn-oude-naar-een-nieuwe-leverancier-wordt-mijn-energielevering-dan-tussentijds-afgesloten/_428_f__36_NL_______
Volledig ontzorgen Onafhankelijk Wekelijks de beste energie aanbieding
 

Veelgestelde vragen

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen tijdens kantooruren (8.00 - 20:00 uur). Telefoon 020-5317673.

De FAQ meest gestelde vragen hebben betrekking op ‘doe ’t zelf’ van EnergyWakeUp. Voor volledig ontzorgen bel je met telefoon 035-7111371 of mail info@energywakeup.nl

De energiemarkt is een complexe markt met vele aanbieders met verschillende producten en prijzen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden.

Nee, wanneer je  overstapt gaat de energielevering gewoon door. Er hoeft ook niets te gebeuren met jouw aansluitingen, leidingen of energiemeter. De wisseling van energieleverancier is alleen een administratieve kwestie.