https://www.energywakeup.nl/ik-ga-verhuizen-moet-ik-mijn-energieleverancier-inlichten/_428_f__37_NL_______
Volledig ontzorgen Onafhankelijk Wekelijks de beste energie aanbieding
 

Veelgestelde vragen

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen tijdens kantooruren (8.00 - 20:00 uur). Telefoon 020-5317673.

De FAQ meest gestelde vragen hebben betrekking op ‘doe ’t zelf’ van EnergyWakeUp. Voor volledig ontzorgen bel je met telefoon 035-7111371 of mail info@energywakeup.nl

De energiemarkt is een complexe markt met vele aanbieders met verschillende producten en prijzen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden.

Wanneer je gaat verhuizen, dien je de energieleverancier van te voren in te lichten over de precieze verhuisdatum. In veel gevallen, kun je de leverancier gewoon laten meeverhuizen naar je nieuwe adres. Je dient wel met de nieuwe en oude bewoner van je oude en nieuwe woning de meterstand op te nemen. De meterstand dient na de verhuizing te worden doorgegeven aan de energieleverancier.

Hoewel je de energieleverancier mee kunt nemen naar je nieuwe woning, is het toch verstandig om de energievergelijker te doorlopen. In veel gevallen is er kans dat je op je nieuwe adres met een andere energieleverancier goedkoper uit bent.