https://www.energywakeup.nl/hoe-word-mijn-overstap-naar-een-andere-leverancier-afgehandeld/_428_f__23_NL_______
Volledig ontzorgen Onafhankelijk Wekelijks de beste energie aanbieding
 

Veelgestelde vragen

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen tijdens kantooruren (8.00 - 20:00 uur). Telefoon 020-5317673.

De FAQ meest gestelde vragen hebben betrekking op ‘doe ’t zelf’ van EnergyWakeUp. Voor volledig ontzorgen bel je met telefoon 035-7111371 of mail info@energywakeup.nl

De energiemarkt is een complexe markt met vele aanbieders met verschillende producten en prijzen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden.

Jij hoeft zelf niets te doen.

Wij sturen je aanvraag om over te stappen door naar je nieuwe leverancier.

  • Met de aanvraag wordt je klant bij de door jou gekozen leverancier;
  • De nieuwe aanvraag maakt het mogelijk een switchverzoek in te dienen bij de regionale netbeheerder;
  • Jouw nieuwe leverancier regelt vervolgens de overstap met de regionale netbeheerder en jouw oude leverancier.